سفارش تبلیغ
صبا ویژن
« أَوْ لَـمَسْتُمُ النِّسَآءَ ؛ یا زنان را لمس کردید»پرسیدم . فرمود : «مقصود، همبستر شدن است ؛ لیکن خداوند، عفیف است و عفّت را دوست دارد . لذا آن گونه که شما نام می برید، نام نبرده است» . [حلبی - از امام صادق علیه السلام درباره [مقصود] سخن خداوندـ عزّوجلّ ـ]

کیف دستی
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:0بازدید دیروز:3تعداد کل بازدید:4378

مسعود ع ح :: 86/10/15::  10:30 عصر

میگن هر کاری با بسم الله شروع نشه درست انجام نمیشه پس بسم الله

سلام این اولیش بود و اگه خدا بخواد و توفیقی باشه آخریش نیست

یه چند شبه که هوا بد جور ابریه ولی حیف که بارون یا برف نمیاد

دیروز داشتم با خودم می گفتم ابر هست رطوبت هست سرما هست چرا پس بارون برف نیست

به این نتیجه رسیدم خواست خدا نیست.

یه چند وقته خودم از خودم تعجب می کنم که چرا اینطوری شدم

یهم خوشحال و سر حال یهو هم می بینی عصبانی و ناراحت....

تو این چند روز یزد یه حال و هوا دیگه داشت.دلیلشم حتما تو اخبار دیدن و شنیدین

معمولا پست اول به معرفی صاحب و خود وبلاگ می پردازه

من مسعود  دانشجو سال آخر هستم. ترجیح می دم در همین حد باشه آشنایی با من

زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست, شاید آن خنده که امروز دریغش کردی، آخرین فرصت همراهی ماست(این اولین کپی پیست وبلاگ بود)

این وبلاگ رو هم درست کردم برای اینکه وقتی که یه چیزی به ذهنم میاد اونو به همه عرضه کنم.البته اگه قابل باشه.

فکر کنم همین اندازه واسه پست اول کافی باشه

فعلا یا علی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ
::تعداد کل بازدیدها::

4378

::آشنایی بیشتر::
::لوگوی من::
کیف دستی
::اشتراک::